O funkcji callback słyszał już zapewne każdy. Uwagę na nią powinny jednak zwrócić szczególnie firmy prowadzące swoją działalność w Internecie. Zainstalowany na stronie internetowej widget callback pozwala bowiem na dłużej zatrzymać gościa na naszej stronie i już po jednej rozmowie telefonicznej przemienić go w klienta. To doskonałe rozwiązanie dla każdej firmy posiadającej swoją stronę w Internecie, zarówno tej małej, jak i dużej. Czym jest callback, jak działa i gdzie można go dostać?
Widget callback – inteligenta wtyczka, która zwiększa konwersję
Widget callback to nic innego jak specjalna wtyczka, którą instaluje się na stronie internetowej. Jej konfiguracja jest bardzo prosta i intuicyjna, idealnie nadaje się więc zarówno dla zaawansowanych użytkowników, przed którymi nowoczesna technologia nie ma tajemnic, jak i dla osób, które na co dzień mają z nią raczej słabą styczność.
Wtyczka callback działa w następujący sposób: gość odwiedzający naszą witrynę widzi na niej symbol słuchawki. Po jego naciśnięciu otwiera się dodatkowe okienko, które prosi go o wpisanie swojego numeru telefonu oraz gwarantuje kontakt od firmy w ciągu kilkunastu sekund.
Większość osób odwiedzających strony internetowe jest bardzo ciekawa działania tej funkcji. Ciekawi ich także to, czy rzeczywiście firma zdąży do nich oddzwonić w gwarantowanym czasie. Chętnie zostawiają więc swój numer, a licznik czasu odmierza sekundy. I po chwili… Jest! Telefon dzwoni, a gość wie już, że ma do czynienia z profesjonalną i godną zaufania firmą. Jeśli więc jest zainteresowany jej usługami lub produktami chętnie je zamówi i tym samym ze zwykłego odwiedzającego stronę stanie się klientem.
Widget Smart Callback – inteligenta wtyczka, która reaguje na zachowanie gościa
To jednak nie koniec zalet, jakie płyną z posiadania wtyczki callback na swojej stronie internetowej. Istnieje bowiem coś znacznie więcej: widget Smart Callback, czyli inteligentna wtyczka callback, która reaguje na zachowanie osoby odwiedzającej naszą stronę. Wtyczka wie bowiem, kiedy gość będzie chciał opuścić naszą witrynę i w odpowiednim momencie wyświetli mu okienko z prośbą o wpisanie swojego numeru telefonu oraz gwarancją, że skontaktujemy się z nim w ciągu kilkunastu sekund.
Powodów, dla których odwiedzający opuszczają naszą stronę bez dokonania zakupów, jest bardzo wiele. Najczęściej dochodzi do tego, kiedy gość nie może znaleźć na stronie poszukiwanych informacji na temat naszego produktu lub usługi. Może mieć także wątpliwości co do jego jakości lub zwyczajnie chce porównać naszą ofertę z konkurencją. Najczęściej jednak dzieje się tak, że po zamknięciu strony już na nią nie wraca.
Proponując mu szybki kontakt telefoniczny, który nic nie kosztuje ani nie wymaga nawet samodzielnego wybierania numeru, znacznie zwiększamy szanse na to, że odwiedzający stronę stanie się jednak naszym klientem. Wystarczy bowiem jedna dobrze przeprowadzona rozmowa telefoniczna, aby klient wyjaśnił wszystkie swoje wątpliwości, uzyskał odpowiedzi na nurtujące go pytania oraz nie chciał już tracić czasu na poszukiwanie alternatywy u konkurencji.
Taką właśnie możliwość daje widget Smart Callback w Dzinga. Funkcja Smart Callback jest tutaj integralną częścią rozbudowanej platformy Call-Flow Management, która jest skutecznym narzędziem zwiększającym sprzedaż w każdej firmie.